Velkommen til bloggen min!


lørdag 17. april 2010

Vinflaske pyntet til bryllup






6 kommentarer:

RoseSommer sa...

Så fine kort i de siste inneleggene dine! Smart med det cd-kortet. Stjeler ideen!
Hvor har du kjøpt de fine sølv-sommerfuglene? De har jeg ikke sett før?

Lena Marie sa...

Tror sommerfuglene ble kjøpte de på scrappiness;)De er nydelige!

Bare å stjele ideer, det er derfor jeg "er her";)

LUW sa...

Hadde jeg vært halvparten så flink som deg, så hadde jeg vært proff jo! Nydelige og kreative kort! Kjempeflink er du!=D

Nina Lily sa...

Når holder du kurs Lena Marie?
Du er også så flink, så takknemlig for all inspirasjon.
Stor klem

Lena Marie sa...

Kommer du om jeg har kurs??;)

toi9 sa...

Utrolig nydelig både kort og kort til vinflasken :)
Kjempelekkert papir og pyntet.