Velkommen til bloggen min!


mandag 12. oktober 2009

Lørdagen største loppe

Et bord veldig likt dette blei lørdagens største og beste loppefunn! 100 kr måtte jeg betale, en latterlig pris for et bord vi har ønsket oss lenge. Så nå skal bordplata pusses og understellet males.

BarneTV

Hva har skjedd med barneTV??

Finnes det ikke kvalitetskontroll på hva barn skal se? Det er jo voksene mennesker som regelrett driter seg ut. Hva er poenget med å overdrive så til de grader? Hvis de først skal mime, så kan vi vel gjøre det ordentlig og hva skjer med den pedagogiske delen?

Nei, gi barna Portveien 2, sesamstasjon, gulars, Trond Viggo Torgersen og andungen kvakk kvakk! De fortjener bedre enn det karnevallet som blir sendt nå!

PlingPlong på NRK super var min inspirasjonskilde til dette innlegget! (bare så det er sagt!)

tirsdag 6. oktober 2009

2 nye kosekluter

Endelig blei 2 kosekluter ferdige, er fortsatt en del som venter der ute, så må bare si sorry for at det tar litt lang tid! Men jeg jobber meg nedover lista jenter!!!



mandag 28. september 2009

Bry deg!:)

Jeg vet dere er en del som sniker inn og ut av bloggen min så nå oppfordrer jeg (igjen) at dere legger igjen litt spor! Setter veldig stor pris på komentarer. Legg igjen en mening, et spørsmål eller en hilsen, da blir jeg veldig glad!:)




Hvis du ikke har Google konto kan du trykke på "anonym", så får du lagt inn en komentar du også!:)

søndag 20. september 2009

Bilder av koseklutene jeg har laget




























Har i det siste brukt en del tid på å sy kosekluter til mange babyer/barn rundt om i Norge. Her er bilder av en del av de(nesten alle)