Jeg må vise frem denne søte eggekurven som ble kjøpt inn i helga som gikk. Den er jo så herlig!
Også vil jeg bare tipse alle der ute som er veldig glad i de mørke knottene i knotteposen, denne lille boksen er kjøpt hos Søstrene Grene og de små dropsene er herlige og smaker veldig likt de mørke knottene! (tror den kostet hele 15 kr)

