Velkommen til bloggen min!


fredag 19. februar 2010

Eggekurv og et lite kosetips for lakriselskere;)

Jeg må vise frem denne søte eggekurven som ble kjøpt inn i helga som gikk. Den er jo så herlig!

Også vil jeg bare tipse alle der ute som er veldig glad i de mørke knottene i knotteposen, denne lille boksen er kjøpt hos Søstrene Grene og de små dropsene er herlige og smaker veldig likt de mørke knottene! (tror den kostet hele 15 kr)

onsdag 10. februar 2010

Valentineskort.




Teksten inni; Jeg er glad du er her. Det hjelper meg å forstå hvor vakker verden er.


Tekst bak; Jeg er glad i deg.

Jeg vant RAK'n på Scrappekammeret!!!!:)

Kjempegøy å vinne RAKen til Scrappekammeret, jeg ble veldig overrasket og glad!:)

I dag kom premien min i posten, en herlig blanding av  diverse scrappegodterier. Her kan dere få se på alt digget jeg fikk :)








torsdag 4. februar 2010

Ny utfordringsblogg!

Scrapping er en sosial greie, både hjemme i stua hos jenta/kvinnen i gata, men også på nett. Det finnes mange forum og møteplasser hvor scrappere deler ideer og får inspirasjon.
En annen drivkraft i scrappemiljøet er alle utfordringene som blir laget. Det er konkurranser i mange blogger og nå har det kommet en ny utfordringsblogg, Skrappekammeret, her kommer det nye utfordringer og flotte premier fremover.

Link til bloggen;  http://scrappekammeret.blogspot.com/

onsdag 3. februar 2010

Babysvømming

En gang i uka er vi på babysvømming på Blekkspruten. Det er familiens høydepunkt å komme seg ut i bassenget, den lille halvtimen er gull verdt!

Så siden vi er så glade i tiden vi bruker der har jeg laget en LO (layout), som jeg faktisk kan si jeg blei fornøyd med! Dette er min LO nr 3, så jeg har laaangt igjen å gå, men jeg føler at nå er det litt håp;)

Så Mona, du veit mer om meg enn jeg veit selv, hehe.



lørdag 30. januar 2010

Hurra!

Jeg vant scrappe-premiekonken på Bv, det betyr at jeg faktisk får en premie!!! Hurra!

Dette er kortet jeg vant med
Et blomsterpottekort.

Og her er premien jeg kan kose meg med om en liten stund


tirsdag 26. januar 2010

God bedring!




Dette er et dobbel slider kort, dvs at når du drar i toppen der tråden er kommer bunnen også sprettende ut.



Link til oppskrift: http://www.youtube.com/watch?v=y7z8SD-k6i8&feature=channel

fredag 22. januar 2010

Skissedilla #43

Jo, da har jeg prøvd meg på en LO for første gang folkens, hjelpes! Jeg hadde en skisse jeg skulle jobbe utifra(skissa finner du på skissedilla.blogspot.com) å resultatet av det hele ble dette:





mandag 18. januar 2010

Bleiekake

"Velkommen til verden"gaven var en bleiekake.
Her har jeg brukt en stand in bamse siden jeg tok bilder av kaka før den ordentlige bamsen ble kjøpt inn. Vi hengte også på et par søte babytøffler med rangler i, som sikkert blir kjempemorsome når han blir litt større:)

Inni kaken er det 3 tåteflasker som jeg må takke og bukke til pappa'n til Kenneth for(ikke at jeg tror han leser her, men takke det må jeg!). Det var ikke enkelt å oppdrive tåteflasker av den gamle gode sorten når jeg trengte det gitt...










fredag 15. januar 2010

Velkommen til verden!

I dag ble jeg tante og i den anledning trengs det et kort.

Satt i hele går kveld å jobbet med å få til noe, men det gikk i museskritt så kortet ble ikke ferdig før litt utpå dagen i dag, men ferdig ble det!;)










Nå gleder jeg med masse til å møte lille Robin!:)

søndag 10. januar 2010

Jeg var tøff nok!

Denne uka tok jeg sjangsen på å delta i en konkuranse på BV, jeg skulle lage et kort og sende det inn digitalt. Jeg må jo ærlig innrømme at jeg ikke hadde snøring på om jeg hadde skjønt oppgaven, men jeg prøvde meg! Det er mange fine store ord i scrappeverdenenen jeg ikke har knekt koden på enda, men etter litt hjelp og forklaringer på ord fikk jeg en passelig forståelse for hva oppgaven var.

Oppgaven var å lifte (=herme etter) et kort. Mitt bidrag så slik ut



Og med dette kortet vant jeg hele konkuransen!!!!! Jeg fikk faktisk over dobbelt så mange stemmer som nr 2, noe som er helt uvirkelig! Både skummelt og moro på en gang...

mandag 4. januar 2010

Bursdagskort

Denne gangen har jeg ikke stemplet noe som helst, også en forandring som fryder:)

Her er resultatet:






fredag 1. januar 2010

Vi ønsker det nye året velkommen!

Godt nytt år alle sammen! Jeg må takke dere som følger meg, jeg blir litt stolt hver gang jeg ser det kommer nye tilskudd i følgerekka, håper dere får noe ut av bloggen min:)

I dag har vi prøvd ut det nye året med å la gullungen få spise hele brødskiva selv og gjett om han kosa seg!! Han var så flink atta, bare 8 mnd og søla nesten ikke noe! <3




Håper dere titter innom mange ganger i løpet av året som kommer!