Velkommen til bloggen min!


onsdag 14. juli 2010

Et kort til oppmuntring





8 kommentarer:

-Sanna- sa...

Koselig kort meg fin pynt.

Therese sa...

Så nydelig kort! skjønne farger!!

RoseSommer sa...

Så delikate farger. Og den rose-pynten var skjønn. Som et smykke. Jeg hadde ikke hatt hjerte til å gi den bort. "Jeg vil ikke gi bort alt det fine stæshet mitt", sa en scrapper på en blogg. Skjønner henne nesten, for det er jo så mange skjønne ting som bare er fine å se på der de ligger i boksene sine...

Nytt liv min frihet sa...

Nydelig kort. Den metallpynten var bare flott, kan jeg få spørre hvor den er fra?

Lena Marie, LillMi sa...

Tusentakk!!

Metallpynten husker jeg ikke levrandøren på, men jeg har kjøpt den på Bikuben (tror jeg, med ganske stor sikkerhet:P, rosepynten inni metallpynten er fra prima.

Anette sa...

Åå, dette var virkelig nyyyydelig! Elsker pynten og de fine lyse fargene!

Nina Lily sa...

ÅÅÅÅ jeg var så heldig som fikk det :)
Hva slags glitter har du brukt inni blomsten Lena Marie? Syntes den var helt perfekt:)

Lena Marie, LillMi sa...

Åh, Nina, du er søtest!
Glitteret er crystal stickles, genialt glitter, jeg liker best de med flerer farger i selve glitteret, de kan se litt jalla ut på flaska men de gir best effekt på pynten.

Kjempekoselig at du likte kortet Nina! Alltid gøy å sende noe oppover til dere;)