Velkommen til bloggen min!


søndag 14. mars 2010

BlogCandy!!!

Da er den her!:)
Jeg feirer (snart) 10'000 treff her inne. Håper det blir minst 10'000 til, noe jeg syns hadde vært veldig koselig, for hadde det ikke vært for at koselige kommentarer både i bloggen og IRL hadde det nok vært noen mindre innlegg her. Dere motiverer meg til å fortsette med bloggingen!

En kjempestor scrappepakke kan bli din. Noen ting må bli gjort for at du skal ha sjangs for å vinne den, nemlig disse tre tingene

1. Legg deg til som følger av bloggen min.
2. Legg igjen noen ord i kommentarfeltet, da vet jeg at DU er med!
3. Lag ett innlegg med bilde i din blogg hvor du forteller om BlogCandyen min:) (så du ma ha blogg for å delta for dere som lurer på det)


Hele herligheten:

Utsnitt av herligheten:







Denne har dere sjangs til å vinne frem til 1. mai kl 22.00.

171 kommentarer:

Cecilie sa...

Gratulerer med så mange besøkende.. Er jo ikke så vanskelig å skjønne da..
Er følger av blogen din og har laget innlegg i min:
http://cecilieshobbysaker.blogspot.com/2010/03/candy-hos-lillmi.html

Carina sa...

Kjempelekker candy...jeg har satt igjen spor i bloggen min sånn at flere finner frem og stiller meg pent i rekken.

Hilsen Carina

Kine`s hobbyblogg sa...

For en kjempefin blogg du har.
Og gratulerer med så mange besøkende:)
Såklart vil jeg være med på candyen din:)
Har blitt følger og laget et innlegg om candyen din i min blogg.

Hilsen Kine

http://kineshobbyblogg.blogspot.com/2010/03/blogg-candy-hos-lillmi.html

Unknown sa...

Gratulerer med så mange besøkende.
Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din, laget et innlegg til blogcandyn din hos meg.

Gleder meg til å følge med videre i bloggen din=)

http://famhaagensen.blogspot.com/

Anonym sa...

Gratulerer så mye med så mange besøk, kanskje ikke så rart for du lager nydelige arbeider.

Jeg har lagt meg til som følger, laget et innlegg om candyen din pluss la deg i sidebaren min.

Ha en nydelig søndag videre og en herlig uke.

imorra overtar jeg nytt hus, så snart er hobbyrommet mitt en realitet og jeg kan begynne å leke med stempler og papir jeg også.

Klem Jeanette

Anne sa...

Sykt lekker candy, MÅ jo bare være med på den! Gratulerer med 10 000 besøkende. :D

LindaSS sa...

Selvfølgelig vil jeg gjerne følge bloggen din, masse flott du har her inne ser jeg... Laget en liten link til candyen din inne på sidebaren min...
http://lindasshobby.blogspot.com/
Så er det bare å krysse fingrene og håpe at man kan være den heldige.. .)
Linda

Unknown sa...

gratulerer så mye med såå mange besøkende lillmi :)
og utrolig nice bloggcandy :)

er følger av bloggen din fra før men har laga reklame for bloggcandyen din
i bloggen min :)

Ane Lene sa...

Så flott candy, den fikk jeg lyst til å vinne!
Flott blogg har du og!
Jeg har lagt meg til som følger, og legger ut bilde av bloggen din med link tilbake til deg på min blogg.

Jeg har også en blogcandy gående, velkommen til å slå deg på den!

Ane Lene

Nina Lily sa...

Så flott blog candy..
Men en enda flottere blog som du vet jeg pleier å snike meg inn på ;)
Ha en fin dag LillMi

Klem Nina Lily

Marianne sa...

Gratulerer så mye med 10 000 besøkende!!
Vil gjerne være med på denne blog candyen :)
Her er link til min blogg der eg har lagt ut bilde:)

http://mariannebjorkelund.blogspot.com/2010/03/blogcandy-hos-lillmi.html

Ingunn sa...

Selvfølgelig vil jeg være med på denne!
Har lagt meg til som følger, og lagt bloggen din inn i bloglista mi - så kan jeg følge med på det du pusler med!

Ingunn

Helena sa...

Gratulerer med så mange besøkende! flott blogg, som jeg allerede har fulgt en stund.
Her finner du innlegget mitt om din bloggcandy
http://kortoggodtlittscrapp.blogspot.com/2010/03/lillmihar-bloggcandy.html

Anonym sa...

Gratulerer. Dette blir jeg gjerne med på. :)

camilla h sa...

Da har jeg lagt meg til som følger jeg også.. Men får bare lagt til med "skole-bloggen" min.. dumt.. Men titt heller her: camilhas.blogg.no :)

Grattus med 10000 besøkende!!

Norunn sa...

Gratulerer så mye med mange besøkende, du har en flott blogg!

Har lagt igjen spor i bloggen min, og er nå også følger av bloggen din:)

Vibeke sa...

Grattis med så mange besøkende!! Har veldig lyst på den Candyen:)

God søndag videre:)

hanne sa...

Gratulerer med så mange besøkende i bloggen din! Jeg har hengt meg på og laget et innlegg i bloggen min, og lagt meg til som følger:)

Bætti sa...

flott blog, masse fint å dritlekker blogcandy...
he lagt meg t som følger og ellers bilde i bloggen min

HegeHB sa...

For en flott blogg du har:) Da har jeg lagt deg til som følger og blogget om deg! Utrolig flott blogcandy! Gratulerer med 10 000 besøkende.

❤ Kaia sa...

Gratulerer så mye med "snart 10 000"
besøkende i bloggen din.
For en utrolig flott blogcandy,
jeg vil gjerne være med å feire, er følger av bloggen din, og legger en link i sidebar'en min.
HA en super søndag videre.
Klem fra Kaia

Sun_Shine_ sa...

Gratulerer med over 10.000 besøkende!

Flott candy du har laget til.
Følger bloggen din, og har bilde og link hit i bloggen min.

Solvor

Janne sa...

Kjempelekker blogg og candy!Im in!

Iselin/MammaMø sa...

Fører meg selv opp i rekken av de som har veldig lyst å vinne din lekre bloggcandy! Har lagt inn bilde av candy'en i bloggen min og linket hit så flere skal oppdage din lille hverdagsboble med all dens herligheter :o)

HER finner du innlegget mitt...

Minelis sa...

Gratulerer så masse med så mange besøkende. Du har jo en flott blogg, så det er jo ikke vansklig å forstå hvorfor du har hatt så mange innom bloggen din:) Jeg er allerede følger av din blogg og har laget et innlegg om denne candyen i sidebaren (med link og bilde)

*klem*

Anonym sa...

Gratulerer Lena! Snart så har du nok dobbelt så mange besøkende ;) Er jo så gøy å følge med på alt det fine du lager!

Hilsen Eilen

http://ellemellemeg.blogspot.com/2010/03/bloggcandy-hos-lillmi-d.html

tgilberg sa...

Så fantastisk fin candy, Lena! :D
Selvfølgelig er jeg med på den!
Følger av deg er jeg vel allerede, er iallefall støtt og stadig inne på bloggen din for å glane! :D

*krysser fingre*

http://tgilberg.blogg.no/1268602414_blogcandy.html

Marianne H sa...

Oi så fin en Candy. jeg har puttet den inn i bloggen min. Maange gode timer med den der.

Marianne H sa...

Oi så fin en Candy. jeg har puttet den inn i bloggen min. Maange gode timer med den der.

Toi9 sa...

Gratulerer med 10 000 besøkende :)
Lekker blogg du har. Candyen inneholdt mye fint, så jeg krysser fingrene, at jeg er heldig :=D
Har lagt ut bilde linket til deg i sidebaren min.
hilsen Toini

Merethe sa...

Gratulerer med over 10 000 besøkende. Det er en flott candy du har lagt ut, hvem kan si nei til å bli med på noe slikt...
Har lagt ut spor i bloggen min, slik at flere kan finne fram til deg.

Therese sa...

Så flott candy da!!! Gratulerer så mye med 10 000 besøkende. Jeg har laget et innlegg i bloggn min ang din candy og følger har jeg vært lenge. Liker bloggen din kjempe godt.

Klem

Plundis sa...

Flott blogg du har, så skjønner alle hitsene her... Har lagt ut info om den supre Candyen din på siden min

ThisIsAnfield sa...

Gratulerer med alle besøkene! :-)
For en digg bloggcandy! :-)

Følger har ei vør en stund, så det trengte ei ikke tenke på. Men har fortalt om candyen i bloggen min! :-)

http://thisisanfieldsblogg.blogspot.com/2010/03/sjekk-denne-bloggcandyn-dere.html

Anette sa...

Gratulerer så mye med 10,000 besøkende!!! Det er maaaaange!!!
Jeg er selvfølgelig med på feiringen din:)

Laget innlegg om feiringen din i bloggen min:)

Elisabeth Helland sa...

Gratulere med masse besøk, lekker candy og jeg har lagt igjen sport hos meg til deg ;o)

Larisa sa...

Hello ! I became a follower now. I love scrapbooking and cardmaking a lot, but it is impossible to get anything for creative work where I live. I love this candy a lot ))) so I hope I can win anything through giveaway ))) I linked it on sidebar http://larisa-raznosti.blogspot.com/
Thanks for the chance to win it ) Hugs. Larisa

Grethe sa...

WOW! 10000 besøkende! Gratulerer med det! Jeg har lagt meg til som følger av bloggen din, utrolig masse flott inspirasjon å finne her!

Og nå legger jeg inn et spor til candyen din i bloggen min! Vil nemlig veldig gjerne være med på denne!

Алёна Сидорова sa...

So sweet candy)) Thanks for a chance to win! I am a follower. http://www.helensidorova.com/2010/03/blog-post_13.html

Sissi sa...

A very big candy!! ^_^
Thanks for the chance to win. I'm a new follower and I posted your candy on my blog:
http://blogcandychepassione.blogspot.com/2010/03/blog-candy-di-lillmis-hverdagsboble.html

Hugs from Italy

Linda sa...

Gratulerer med så mange besøk i bloggen din!
Jeg har laget et innlegg i bloggen min, og lagt meg til som følger.
Så nå krysser jeg fingrene og håper at jeg blir den heldige;)

Hildes Scrappeunivers sa...

Gratulerer så masse med så utolig mange besøkende :)

Jeg vil selvfølgelig være med i candyen din og har laget et innlegg om den her:http://hmoholt.blogspot.com/2010/03/vinn-masse-lekkert-scrappegodis.html

3 lodder på meg.

Ha en deilig uke og en fortreffelig påske når den kommer.

Klem fra Hilde

Sandra sa...

Jeg vil selvfølgelig veldig gjerne bli med på denne blogcandyèn.
Merker det er litt vanskelig med å følge med på bloggene, da min egen data er på "sykehuset", så det blir godt å få den hjem snart! ;-)

Gratulerer med populær blogg! :)

Klem Sandra

Kjerstin sa...

FOR en utrolig candy!! Mye kjekt å se her hos deg, så jeg følger GJERNE!! The word is spread! :)
Lykke til med de neste 10 000 - blir nok ikke noe problem med så mye fint her til inspirasjon :)

Scrappy klem C",)

~Isabell~ sa...

lekker candy du frister med=) grattis med passert 10 000 besøkende. Har gjort som du ønsker ellers=)

Isabell

Line sa...

Kjempelekker bloggcandy. Har lagt meg til som følger og lagt bilde og adresse, til din blogg, i sidebaren min. Så da er det bare å krysse fingrer. :-) Ha en flott kveld.

Lisbet sa...

Flott candy du har laget. den ahr keg veldig lyst på. Har lagt meg til som følger av bloggen din og blir spennende og følge med deg videre.
Har lagt inn bilde i sidebaren i min blogg

Turid sa...

Hei, og gratulerer med så mange besøk! Blir nok garantert flere når denne lekre candyen blir spredd rundt! Tittet rundt i bloggen din, og jeg la meg til som følger. Kommer garantert på besøk flere ganger!
Har lagt bilde av candyen i sidebaren min og stiller meg i rekken av håpefulle...

Hilsen Turid :)

ephrath sa...

Congratulations on the 10000 visitors.
Thanks for the opportunity to win.

http://ephraz.blogspot.com/2010/03/blog-candy-by-lillmi.html

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer med alle dine treff på bloggen! Det blir nok mange flere! :) Skal kikke meg litt rundt her - fant deg via Turids papirpuslerier og candyen i hennes sidebar. Håper det er okay at jeg også linker til deg og din candy fra sidebaren i min blogg? Eller må jeg lage et blogginnlegg??.. Let me know! :)

Ha ei super helg! Her i Tromsø skinner sola i øyeblikket! :)
Hilsen Hege

Cecilie sa...

Denne her var flott, så jeg hiver meg på jeg også :)
Gratulerer med mange besøkende!

Hilsen Cecilie

Ирина - Magis sa...

Замечательная конфета!
Моя ссылка на панели слева:


http://magis200905.blogspot.com/

Regnbuedrops sa...

hei hei=)
Så sinnsykt fine ting du lager, kjenner jeg blir veldig inspirert og da er det jo ikke sankk om å ikke legge seg til som følger =D har lagt candyen din i sidemenyen på bloggen min, for denne candyen ser utrolig spennende ut.
Sjekk gjerne ut bloggen min også.
Ha en fortsatt fin helg =D
klem heidi

Anne sa...

jempelekker candy, og gratulerer med 10000:)
Følger, linker og kommenterer....
Flott blogg du har altså:)

summer82 sa...

Nydelig blogg med mye fint å følge med, å ikke minst en fiiiin bloggcandy ;)

-Camilla- sa...

Gratulerer med så mange besøk i bloggen din!
Lekker blogcandy!
har laga innlegg i bloggen min og er følger hos deg =)
http://camillasinlilleverden.blogspot.com/

-Camilla- sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hege sa...

Gratulere med så mange besøkende:)
Da har jeg lagt meg til som følger og lagt bilde på bloggen min med link til deg.

Maria Therese sa...

Hærlig candy! Har lagt meg inn som følger og link iblogen min :)
Har en candy i blogen min også om du ønsker delta :) ha en fortsatt flott søndags kveld.

ToneMelone sa...

Gratulerer med så mange besøk - og klart det må feires! :)
Jeg har linket til deg i bloggen min og er når følger. Gleder meg til å følge deg videre :)

Janne-Lise sa...

Gratulerer med så mange besøkende. Etter å ha kikket litt rundt så ser jeg jo at jeg har gått glipp av en del ved ikke å ha vært her før. Men det skal det bli en slutt på nå - jeg er nemlig følger av denne bloggen fra i dag av ;) Her var mye flott, så jeg gleder meg til å følge deg videre. Har lagt denne supre candyen i sidebaren på min blogg og stiller meg pent i rekken av håpefulle :)
Ønsker deg en god uke :)

Her er jeg
http://janne-lisesverdenavpapirogslikt.blogspot.com/

Anonym sa...

jeg er med! :D HÅPER jeg vinner :D :D :D dette er link til meg: http://iselinslilleverden.blogspot.com/2010/03/blogg-candy.html

Janne sa...

Så moro med så mange besøkende ☺ Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min, jeg har nå lagt meg til som følger hos deg og lagt en link i min blogg med bilde av den flotte blogg candyen ☺

LindaSS sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marie Helgesen sa...

Er imponert over så mye flott du lager <3<3<3<3
Har lakt igjen spor og vil gjerne være med på Blogg candy =)
Blir utrolig spennende å følge deg og få masse inspirasjon.

Kristin Langnes sa...

Så utrolig lekker Candy! Jeg har lagt meg til som følger og opprettet innlegg i bloggen min:
http://kristinslilleblogg.blogspot.com/2010/03/bloggcandy.html

Bætti sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
tgilberg sa...

Jeg er med igjen! Har jo fått meg ny side, så du får dobbelt reklame fra meg ;) Hehe.

Gratulerer med så mange besøkende, forstår ikke hvordan du får det til! :D

Stå på!! :D


http://www.tgilberg.com/candy/

Barbro sa...

Heiehei.
Flott blogg, og flott blog-candy.
Gratulerer med mange besøk.

Har lagt inn ett innlegg om din blogg i mon blogg om ca 4 minutter...

Ha en fin dag, og god påske.

Mvh
Barbro

Mona sa...

Flott blogg du har! Mye inspirasjon å hente. Blir gjerne med på Candyen din:-)

Gudrun sa...

Gratulere med besøks antallet :)
håper det blir mange mange fler

jeg har laget innlegg..og legger meg til som følger nå :)

http://gud75.blogspot.com/

Nina sa...

her er sporet i min blogg samt at jeg følger. håper du vil gjøre det samme for meg.


http://ninasmessyplace.blogspot.com/2010/03/i-did-promise-you-guys-that-i-would-do.html

majsan sa...

Men gratulerer...med masse treff. Du har kommet endel lenger enn meg, ser eg ;)
Klart eg vil være med....Og velkommen inn på min blogg og hils på :)
Klem Majsan

Synnøve sa...

Rålekker candy:)) Er blitt følger av den koselige bloggen din og har nå laget et innlegg om candyen på min blogg:)
hilsen Synnøve

Monika sa...

WOW, denne candyen vil jeg gjerne være med på :)
Gratulerer med så mange besøkende!!

Jeg har lagt igjen spor i bloggen min og blitt følger av bloggen din :)

Lisa Synøve sa...

Wooow !! så lekker candy ! Jeg vil kjempegjerne være med på trekning ! Snill du er som skal gi bort alt det der !! Har lagt meg til som følger å gleder meg til å se hva du lager framover, kjempeflott blogg du har !
Har linket til deg i bloggen min.
Ha ei flott helg!

Renate Røverdatter sa...

Så gøy med så mange besøkende. jeg slenger meg med på konkurransen:)

http://renateaasen.blogspot.com/2010/03/lillmi-feirer.html

Marit sa...

Hei hei!
Holdt nesten på å glemme det viktigste - nemlig å skrive en liten kommentar her ;)
Gratulerer med et så stort antall besøkende - kjempeflott!
Jeg har skrevet et innlegg med link og lagt meg til som følger, så da er vel det meste gjort - så jeg venter spent på trekningen!
Riktig god påske til deg og dine!
Hilsen fra Marit

isabel sa...

Trekker to lodd.
Gjett om jeg skal sy en slik dobbelsidig snekkerbukse som du har gjort, den var kjempe fin.

Krysser fingrenen for at jeg vinner det nydelige scrappe stashet :)

Kleine85 sa...

Hi,

thanks for having the chance to win this awesome candy!

I linked you on my sidebar.

Greetings,

Tanja

marit sa...

Lekker blogg du har!
Jeg ergjerne med i trekningen! Jeg er følger og har lagt igjen et spor i bloggen min:)

AP sa...

Dzień Dobry

Wpisuje się Ada,która z e-mailem
tutaj wpada.

Elisabeth Helland sa...

gratulere med besøkene.... herlig candy, og jeg har sporet deg helt til sørlandet ;o)...

rinat sa...

Fabulous blog candy Have become a follower and have a link to your candy. Thanks for the chance to win

Kristine sa...

Gratulerer så mye med så mange besøkende :)
Takk for at du gir oss muligheten til å vinne så masse flott :D
Jeg har lagt ut ett innlegg i bloggen min hvor jeg har fortalt om blogcandyen din :) Og jeg er følger av bloggen din :)

http://kristine89.blogspot.com/2010/03/lillmi-har-en-nydelig-blogcandy-gaende.html

Klemmer Kristine

Carina Fehrn sa...

Tillykke med de 10.000 besøgende, det er jo dejligt.
Virkelig en spændende Candy, der er godt nok mange flotte ting i den:o)

Vh Carina

Annette sa...

Rigtig lækker blogcandy du har lavet i anledningen af dit flotte 10.000 besøgsantal. Tillykke.

God påske,
Annette
www.madsen-larsen.blogspot.com

Brit sa...

Tillykke med de mange besøgende.

Jeg glæder mig til at følge din blog i fremtiden.

Brit
www.nittebrit.blogspot.com

Kristina sa...

Herlig BlogCandy!

Den vil jeg veldig gerne vinde :)

Tillykke med de 10,000 besøg!

God Påske, Hilsen Kristina

Unknown sa...

Kjempe fin Candy du har!

Skal sette den inn på siden min :)

Monica sa...

Nydelig candy! Legger inn en link til den på min blogg. Du finner den på profilen til den bloggen du kommer til fra denne linken :) God påske

Anonym sa...

http://uda4a111.livejournal.com/5152.html

Mona sa...

Gratulerer så masse med mange besøkende! :) Syns du har laget kjempeflotte kort - syns det var originalt og tøft med det som hadde alternativ kort"lomme"! :D

Tsky sa...

Hi!What a sweet Candy!!!!I am a follower also and added a link to the sidebar http://tsky-tsky.blogspot.com/
Thank you so much for the chance to take part!!!

Anonym sa...

http://dakota-sense.livejournal.com/15151.html

Anne-Britt sa...

Så masse flott du har i bloggen din :) Og kjempeflott blog candy. Hadde vært kjekt å vunnet. Grattis med så mange besøkende. Ha en fortsatt fin dag.

Cathrine sa...

Heihei...

Oj så mange besøkende...Ikke så rart..Du lager mye lekkert og fine ting...

Gratulerer...:o)

Håper å vinne da, som alle andre... ;o)

Monica's Scrappehjørne sa...

Så flott blogg du har :) Og så flott bloggcandy du har :) Heldig er den som vinner :)

Elisabeth sa...

Gratulerer med så mange besøkende:)
for en herlig blogcandy du har laget :D

har laget innlegg i bloggen min og lagt meg som følger :D

http://elisabethshobbyhjorne.blogspot.com/2010/04/blogcandy.html

Itar sa...

Lekker blogg ! her kan det hentes mye inspirasjon for en fersk scrapper som meg selv ! :) Lagt inn innlegg paa bloggen min
http://jannebeates.blogspot.com/2010/04/blog-candy-hos-lillmi.html

Janne :)

Margaret sa...

Hei!

Det var en kjempestor og flott Candy. Hadde vært veldig fint å kunne vinne den.
Jeg skal prøve å legge inn bildet på bloggen min(jeg er helt ny på dette), så er jeg ihvertfall med.
Det buksekortet du har laget var kjempesøtt.

Margaret

RoseSommer sa...

Jeg vil gjerne ha 3 lodd! Vil absolutt være følger av bloggen din. Masse fine tips og artige kreasjoner. Ha en fin vår!!!

ephrath sa...

Thank you for the right to participate.

http://ephrath.blogspot.com/2010/04/candy-blog_4127.html

WencheP sa...

Flott Blog Candy, har lagt meg til som følger og har linket i bloggen min til Blog Candyen din.

lynmcf sa...

great blog candy ... I have linked to your blog on my blog ... I hope I win! http://occasionalscrapper.blogspot.com/

Randi WS sa...

Oy, så flott candy! Gratulerer så kjempemye med massevis av treff! Det er helt sant - man motiveres veldig av tilbakemeldingene! :)
Linker til candyen din i bloggen min, og krysser fingre og tær ;)
Tusen takk for muligheten til å delta. Klem :)

Unknown sa...

what a sweet giveaway, thank you for the chance to win it.
http://bulkabul.blogspot.com/

Renate sa...

Gratulerer med godt over 12000 innlegg nå!
Følger gladelig bloggen din, her var det mye å hente inspirasjon fra! ;-)

Jeanette Cecilie sa...

Gratulerer med så mange besøk, du er sååå flink :))

Her er mitt innlegg om candyen din :
http://jeanieslilleverden.blogspot.com/2010/04/lillmi-har-blogcandy.html

UlrikaT sa...

Gratulerer med mange besøk!
Selfølgeligt så vil jeg vare med og feire så jeg har laget ett inlegg her: http://lofoto.blogspot.com/2010/04/blogcandy_11.html

Nickmalolle sa...

Hi lovely greetings from Germany to Norway. Nice Candy. Thank you for the chance to win. I have set your image and link to my sidebar.

Good luck for all :)

Anonym sa...

Tillykke med de mange besøgende. Og hvilken lækker candy - tænk hvis man kunne være så heldig...

Har lagt et indlæg om din blogcandy i min sidebar.

Hilsner fra
Alfie

-Aina- sa...

Gosj for en pakke du gir vekk.
Masse søte dåpskort du har laget, nydelige.
Har blitt følger og legger ut link og bilde i bloggen min;)

Natalia sa...

fantastic candy, I'm glad that I met your blog, greetings from Poland
http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

AP sa...

Witam

wara@poczta.forward.pl

ADA

Aina sa...

Oj, for en candy! Klart jeg vil være med på den.
Gratulerer så mye med 10 000 besøkende!!

Marita sa...

Gratulerer med snart 10.000 besøkende!

Her er mitt innlegg..

Marita

ViNo sa...

Grattis och vilket härligt candy-paket du lottar ut!

Har länkat i min blogg!

Annasza sa...

Helou :) That's a great candy! Thanks for chance to winn it! You are on my sidebar here: http://na-tarasie.blogspot.com/
Greetings, Anna

Malin E sa...

Hej där!
Vill jättegärna vara med i din fina blog candy.Jättefin blog har du oxå tycke rjag.
Jag har oxå en liten candy på min blog där man kan vinna bla 3 hänglar stämplar.Va gärna med om du har lust.
Har länkat dig på min sida oxå.
Nu hålle rjag bara tummarna!!
Kram Malin

Linda sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Dunja Trautmann sa...

Hi Lilli,

Congrats to you!

Marvelously, you drawn by lots such greatly a Candy, there would like I my luck to absolutely try and presses the thumbs… naturally also all different. But I would be pleased already much about if I would win her. I pursue your blog, because I discovered him today for me. You make so beautiful things! I linked you and your Candy in my Sidebar, ok?

Hugs Dunja from germany

SaraG sa...

Grattis till alla besökare!
Vilken härlig candy!!
Håller tummarna för mig ;)
Trevlig vår

La Vikinga sa...

Gratulerar till din succé i bloggosfären!

Jag är gärnamed och deltar i utlottningen!

La Vikinga

Mona sa...

Jeg prøver lykken. :)

Alyusha sa...

Thanks for the chance to win this candy!
I linked you on my sidebar.

Alyusha from Russia

Vilena Sky sa...

Thank you for chance! http://scrapsky.blogspot.com/2010/04/lena-marie-1.html

Rosalee sa...

Hi Lena.
I'm so glad I found your blog; Your work is just fasinating.
Awesome blog candy you have there. I added a link to my sidebar and I have also become a follower.
Thank you so much for the chance.
Hugs, Rosalee

Aina sa...

Så fin cansy, og enda flottere blogg! Hiver meg på og har lagt til ein kommentar i min blogg :)

... sa...

Jeg vil være med på denne blogcandyen :) Er lagt meg til som følger og lagt igjen kommentar her. Har ingen bogger gående enda, må finne motivasjonene for å blogge igjen. Så kan desverre ikke legge ut et innlegg om candyen din ;)

Lisbeth B sa...

Flott candy. Gratulere med så mange besøkende

Malwina sa...

ww! wonderful candy! thanks for the chance to win! link in my sidebar and a new follower

Berit sa...

Oi, for en fantastisk blog candy :)
Den vil jeg gjerne være med på.
Følger og linker :)
Hilsen Berit

-Sanna- sa...

Kjempefin blogg du har.
Og ikke minst en flott Blogcandy.
Der var det mye fristende.
Jeg har lagt meg til som følger hos deg og gjort et innlegg i bloggen min.

Charlotte sa...

For en flott blogcandy da!! Du er snill du;)
Har blitt følger av bloggen din, du lager jo såå mye fint!

Her er innlegget i nloggen min:
http://lottesscrapperier.blogspot.com/2010/04/blog-candy-hos-lillmis-blogg.html

Nancy sa...

Yummy candy, Lena:O) Gratulerer med ant. besøkende, og takk for at du vil feire med oss:O)
Har linket godteposen i sidebaren min HER
Klemmer fra Nancy;O)

annqaa sa...

Hi,
have a nice blog! I wish you many beautiful inspiration:)

My blog:
http://annqaa.blogspot.com/2010/04/sweet-candy.htmlhttp://

xoxo,
Ania

Jeanett sa...

Gratulerer med så mange besøkene på en kjempefin blogg. Mye fint du lager:)
Har nå laget et innlegg på bloggen min. http://jeanettskortblogg.blogspot.com/2010/04/ta-en-titt-her.html

Elenkin sa...

Hi Lena
Your wonderful candy! I am your follower!
Reference to sidebar http://elenkinstar.blogspot.com/

Beacik sa...

Zapisuje się:)

an.na sa...

Beautiful candy.
Thanks for the chance to win.
www.an--na--rekodzielo.blog.onet.pl

Anonym sa...

http://iselinslilleverden.blogspot.com/2010/04/lillimi-har-blogcandy.html


jeg er med. blitt følger og link til innlegget i bloggen min ligger over.

utrolig mye fint i bloggen din :D

Tone sa...

Jeg vil gjerne være med å feire deg!
Du lager utrolig mye fint!!!

Her er en link inn til meg og innlegget om blogg candyen din :)
http://mammatiltoprinser.blogspot.com/2010/04/blogg-candy-hos-lilmi.html

Unknown sa...

Nr. 146, men stadig optimist :p

Kjempeflott blogg, og så utrolig mye fint! :)

ha en kjempefin uke! :D

Mariii sa...

Gratulerer med så mange besøkende - herrlig da !! Blir mye lettere å skrive innlegg når man vet at flere leser de :) Deltar gjerne i blogcandy`n din - og poster ett bilde i bloggen min www.kreativechattem.blogspot.com !! Håper du har tid til å titte innom min hobbyblogg også.

PS! Siden gevinsten din er scrappeutstyr, så blir den gitt til min mor i bursdagsgave dersom jeg er så heldig å vinne.. Hun er hekta!!

ל בריבוע sa...

great candy!!! so sweet of you! I am happy to join here :)

http://www.tapuz.co.il/blog/userblog.asp?EntryId=1686610&blogid=128301&prev=yes&passok=ok

Aline Willik sa...

Amazing Candy Thanx a LOT

my blog: http://scrapfux.blogspot.com

KarenB sa...

Congratulations on 10,000 hits, that's fantastic :)
I'm a new follwer and I've linked you up on my sidebar with a picture of your candy - http://beingkaren.blogspot.com
Have a great day :)

Unknown sa...

FOR en utrolig premie.
Klart jeg ønsker å vinne dette:)
Har nå lagt spor etter meg, lagt meg til som følger, og linken kommer nå!

Klem fra Tina

nati72 sa...

Herzlichen Glückwunsch, danke für die Chance zu Gewinnen

Natagirl sa...

Have linked your candy on my right sidebar and thanks for the chance to win
http://natagirlsart.blogspot.com/

Emily sa...

Fantastic candy!!! Thank you very much!!!
Hugs from Russia)))
http://emilycreativeideas.blogspot.com/

Anette sa...

Kjempelekker candy du har!! Gratulerer med alle besøkene.. Flott blogg, og mye fint du lager!! Har lagt meg som følger
:) Takk for at jeg får delta! Krysser fingrene :)
Klem

Jeanett sa...

Gratulerer med 10.000 besøkende. Ikke vanskelig å forstå det, og nye 10.000 besøk dukker nok også opp snart :)

For en flott blogCandy du har! Skal lage et innlegg om den i bloggen min nå :)

Anita sa...

kjempe flott Blog candy! har lagt til bilde med link på side baren min!

hilsen Anita!

♥ Mys ♥ sa...

Gratulerer med så mange besøkende :) Herlig blog candy du har laget til oss.
Er nå følger og har lagt til link i bloggen min!
Ha en fin kveld videre =) Klem

Desiree Karlsen sa...

Gratulere med så mange besøkende! Kjempe fin blogg du har :) Og nydelig candy ;)

cathrine sa...

Gratulerer med så mange besøkende på bloggen din :) No er eg følger + at eg har laget ett innlegg i bloggen min :
http://cathrinepm.blogspot.com/2010/04/blogg-candy-hos-lillmis-hobbyboble.html

Hege sa...

Gratulerer med 10000 innlegg. Er selv ganske ny i bloggverdenen, men skal absolutt følge den flotte bloggen din. Har lagt inn candyen din i min egen blogg: http://gylneoyeblikk.blogspot.com/

Tone sa...

Tusen takk for at vi får kikke inn i din kreative verden. Utrolig flott og inspirerede blogg du har.
Har nå lagt til en link og bilde av din "candy" i min blogg. Ta gjerne en tur innom å kikk.
http://tomle-tone.blogspot.com/

jelonkaa - Ilona Wolnik sa...

I'm already a follower and have posted a link to your awesome blog goodies on my sidebar...thanks so much for the chance to win!! Greetings from Poland!

hendMejdBajKejt sa...

Greetings from Poland!I have posted a link to your blog goodies on my sidebar too!

Alhana sa...

Gratulere med så mange besøkende.
Du har en veldig fin blogg :-)

Har blitt følger og laget et innlegg om candyen din i min blogg.

Ane sa...

grattis!! Kjempe flott candy!! :D

Heike's Creativeplace sa...

Wow, what a wonderful Blogcandy. Thanks for the chance to win, i've linked you on my sidebar and i'm a follower.....

Hugs
Heike

Askeladden sa...

Det ser ikke ut som jeg har skrevet kommentar her... Men jeg har tatt tre lodd for lenge siden. Nydelig blogg candy forresten:)

salvie sa...

Hei! jeg kom over den flotte blog candyen din.Og fant jo en flott blogg som jeg gjerne kommer tilbake til.Har lagt meg til som følger hos deg,og skrivt om candyen i bloggen min. Gratulerer så mye med over 10 000 treff:-)

Torhild sa...

Så fin blogg du har<3 Likte så godt den vinflaska di<3<3<3

Gøy å bli med på bloggcandyen din, utrolig mye fint :)

Evy sa...

Kjempefin blogg du har og en super candy som jeg gjerne er med på trekningen av :-)

Sandra sa...

Hi Lena Marie,
love the things you post, everything looks so classy and elegant. Infotunately I only understand very litte of norwegian.
I've become a follower.
Hugs Sandra

Ester89 sa...

Her må jeg bli med=)
Lagt meg som følger og lagt spor i bloggen min om at du har candy her;)